Gezocht: beleidsmedewerkers

None 19 February 2020

Gezocht: beleidsmedewerkers!

Hoezee! De eerste algemene vergadering van StuArt zit erop en was een succes! Zo hebben we onder andere een nieuw statuut goedgekeurd voor beleidsmedewerkers. De geüpdate statuten vind je terug bij de documenten op Ufora. Om het semester goed in te zetten, breiden we ons team uit zodat we maximaal werk kunnen maken van niet alleen enkele inhoudelijke dossiers, maar ook de naderende stuver2020 verkiezingen in goede banen kunnen leiden.

Ben jij de uitgelezen persoon om je medestudenten te vertegenwoordigen en wil je je tanden zetten in een uitdagend project? Dan ben jij wie we zoeken!

Concreet zijn we op zoek naar drie beleidsmedewerkers (BM) die ons willen helpen met het opstellen van een dossier omtrent 1) mentaal welzijn, 2) de educatieve master en 3) de stuververkiezingen. Je bent volledig vrij in hoe je dit zou willen aanpakken en je staat er zeker niet alleen voor. De studentenraad en andere gemotiveerde stuvers kunnen je gerust helpen bij de organisatie in de vorm van een werkgroep.

Je takenpakket ziet er ongeveer als volgt uit (met de mogelijkheid tot eigen creatieve inbreng natuurlijk):

BM Mentaal Welzijn - Focusgroepen per opleiding organiseren - Studenten contacteren, momenten vastleggen… - Gegevens verzamelen en verwerken samen met de GSR (Gentse Studentenraad)

BM Stuver2020 (verkiezingen) - Uitdenken van acties om studenten te bereiken - Een leidinggevende rol opnemen bij de organisatie van de 12 uur van StuArt - Plan helpen uitwerken op sociale media�

Ben jij de geschikte kandidaat voor één van deze opdrachten? Stuur bij interesse een korte motivatiebrief van max. één A4’tje naar stuart@ugent.be met vermelding van je naam, studierichting en een foto van jezelf. De deadline voor het indienen van een kandidatuur ligt op zondag 23 februari 23u59. De beleidsmedewerkers worden dan verkozen op onze eerstvolgende kiesvergadering op dinsdag 25 februari om 19u30 in lokaal 100.017 op de Blandijn. De kandidaturen zullen jullie kunnen raadplegen in de volgende map vanaf maandag: https://drive.google.com/open….

Aarzel niet om ons bij verdere vragen of opmerkingen te contacteren. We kijken er alvast naar uit!

Groetjes,