StuArt AV 18/03

StuArt 07 March 2019

Beste stuvers en studenten

Op maandag 18 maart komt StuArt opnieuw samen voor de tweede algemene vergadering van het semester. De AV zal doorgaan in lokaal 100.017 (eerste lokaal links als je binnenkomt via de hoofdingang/trabla).

Naar goede gewoonte beginnen we met de doorstroom vanuit de verschillende raden en commissies. Vervolgens bespreken we een samenkomstmoment voor alle oc-stuvers (OC = opleidingscommissie). Er wordt aan deze stuvers dan ook gevraagd om de volgende doodle in te vullen voor zondag 10/3: https://doodle.com/poll/agg4gf8ici6eqwc8?utm_campaign=poll_created&utm_medium=email&utm_source=poll_transactional&utm_content=inviteparticipants-cta#email. We sluiten de vergadering af met een discussie over de inspraak van studentenvertegenwoordigers in het examenrooster.

De verslagen van onze vorige vergaderingen vind je terug op onze website stuart.ugent.be bij intranet > verslagen (login vereist via je UGent account).

Tot maandag!