StuArt Quiz

StuArt 03 April 2019

Het is tijd voor de first ever StuArt quiz!

Ben je klaar voor een leuke ontspannende quiz na een zware lesdag of na het chillen op de 12-urenloop? Zak dan af naar de quiz van de facultaire studentenraad van Letteren en Wijsbegeerte. Daarnaast is er ook nog een coole bonus verbonden aan jouw deelname: alle opbrengsten gaan rechtstreeks naar een goed doel (dat we nog moeten bepalen, dus hou deze pagina goed in de gaten)!

Daarnaast heb je nog eens de kans om coole artefacten te bekijken van de afgelopen 50j uit de tentoonstelling "50 jaar participatie" van de Gentse Studentenraad. Komt er daar een vraag over? Goh wie weet, maar geen zorgen, de standaard quizrondes blijven ook bij onze quiz aanwezig!

We hebben plaats voor 20 teams van maximum 5 mensen dus snel inschrijven is de boodschap! Prijs: 10 euro, te betalen aan de inkom Inkom: tussen 19-20u Aanvanstuur: 20u

Inschrijvingsformulier: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiZKQUJlr1PfgbEpHT9-bf3jJhul1fmhUS_xTVvPhGLio4ig/viewform