StuArt Opleidingscommissie-Moment

StuArt 23 April 2019

Beste Blandino's,

Hierbij nodigen wij van de facultaire studentenraad jullie uit voor ons samenkomstmoment voor de opleidingscommissie-studenten. Zit je in een opleidingscommissie en ben je benieuwd naar wie je lotgenootjes zijn? Kom dan zeker af op dinsdag 30 april.

Wat: gratis receptie met cava en fruitsap + voorstelling van de facultaire studentenraad StuArt + gesprek met stuvers van onze andere opleidingscommissies.

Prijs: gratis!

Waarom organiseren we dit? Als lid van de opleidingscommissie ben jij de eerste en meest rechtstreekse schakel om problemen in de opleidingen aan te kaarten. Maar wist je dat zelfs met jouw kleine bijdrage je officieel deel uitmaakt van de grote stuvergemeenschap aan de UGent? Je hebt recht op een bijzonder statuut en hebt zelfs automatisch stemrecht op de vergaderingen van StuArt!

We hopen ook dat door jullie samen te brengen jullie kunnen vergelijken hoeveel inbreng andere OC's al gehad hebben op hun vakken/ opleidingen en dan kunnen jullie tips en feitjes meedelen die hopelijk voor betere, kwalitatievere opleidingen kunnen zorgen!

We hopen jullie in grote aantallen te zien!