StuArt Algemene Kies-Vergadering 07/10

StuArt 30 September 2019

Beste stuvers en studenten,

Op maandag 7 oktober vindt onze verkiezingsvergadering plaats om 20 uur in lokaal 100.017 op Blandijn.

Hierop zullen we stemmen over twee functies:

Een overzicht van de volledige statuten vinden jullie terug op onze website: https://stuart.ugent.be/over/statuten.

Deze functies staan open voor iedereen. Stuur gerust naar een van de stuvers als er vragen zijn.

Enkel verkozen faculteitsraadstuvers (1), stuvers in een OC, vakgroepraad of een andere erkende raad of commissie aan de faculteit (2) en studenten die van de drie voorafgaande AV’s minstens één vergadering hebben bijgewoond (3) mogen hun stem uitbrengen.

In je kandidatuur vermeld je je naam, studierichting, een foto van jezelf en een motivatie van ongeveer een halve tot een volledige bladzijde. Kandidaturen (met motivatie) mogen worden doorgestuurd naar stuart@ugent.be en dit tot en met zondagavond 6 oktober tot middernacht.

Tot dan!

Link naar Facebook evenement