StuArt OC-Kennismakingsmoment 7/11

StuArt 03 November 2019

Beste stuvers en studenten,

Op 7 november om 20 uur organiseren wij ons jaarlijkse kennismakingsmoment voor OC-stuvers en geïnteresseerde studenten in de cafetaria van de Blandijn. Dit is de ideale gelegenheid om bij een hapje en een drankje andere studentenvertegenwoordigers (uit de opleidingscommissies) te ontmoeten en tips en tricks uit te wisselen. Maar ook studenten die nog twijfelen om in een opleidingscommissie te zetelen zijn van harte uitgenodigd om meer informatie te krijgen.

Om elkaar beter te leren kennen en als vorm van teambuilding zullen er ook allerlei gezelschapsspelletjes aanwezig zijn.

Vragen die zeker aan bod komen zijn o.a. hoe jullie je voorbereiden op de vergaderingen, hoe de communicatie onderling en naar StuArt verloopt, hoe jullie de vragen van de studenten tot bij de commissies krijgen en omgekeerd etc. Ook wij van StuArt horen graag hoe het academiejaar is gestart en of jullie nog vragen hebben over jullie functie.

Gelieve op voorhand te laten weten via deze form of je aanwezig kan zijn zodat we genoeg drank en eten kunnen voorzien.

Het wordt gegarandeerd een gezellige avond!

Tot dan!

Link naar Facebook evenement