StuArt 27 September 2018

Nu het nieuwe academiejaar van start is gegaan nodigen we jullie graag uit voor onze eerste algemene vergadering van het semester op maandag 1 oktober van 20u tot 22u. De nieuwverkozen stuvers worden reeds verwacht om 19:30u aan de faculteitszaal (eerste verdiep Blandijn) voor een infomomentje over Stuart en hoe de AV’s er gewoonlijk aan toe gaan.

Ben je een eerstejaarsstudent of een oude rot aan de Blandijn en geïnteresseerd in studentenvertegenwoordiging? Ook jij bent zeker welkom, alleen of met je vrienden, vanaf 19:30u. Dit is een mooie gelegenheid om vragen te stellen over StuArt en jouw faculteit beter te leren kennen.

Om 20u begint de AV met op de agenda: opstart van het academiejaar, doorstroom CKO, FR en OC geschiedenis en de voorbereidingen voor de faculteitsraad van die week. We hopen jullie talrijk te zien om het academiejaar goed in te zetten!