StuArt 24 October 2018

Beste stuvers en studenten

Volgende week maandag komt StuArt opnieuw samen voor de derde algemene vergadering van het semester van 20u tot 22u in kelderlokaal 090.038 in de Blandijn.

Op de agenda staat één groot punt, namelijk hét dossier van dit jaar, dat rond de lesopnames vs. kennisclips. De onderwijsbestuurder van de Gentse Studentenraad komt het dossier uitleggen en de laatste ontwikkelingen op een rijtje zetten. Daarna zal een discussiemoment over de pro's en contra's van lesopnames en kennisclips plaatsvinden. Ook zal er nog kort vooraf de algemene doorstroom worden besproken, zoals gewoonlijk. Indien er tijd over is, discussiëren we verder nog over een mogelijke ethische code. Mochten jullie nog andere agendapunten willen bespreken, mogen jullie ons dit zeker laten weten via een mailtje naar stuart@ugent.be.

We hopen jullie talrijk aanwezig te zien en tot maandag!