StuArt 05 December 2018

Beste stuvers en studenten

Maandag 10 december komt StuArt samen voor de laatste algemene vergadering van dit semester. De AV gaat door in lokaal 100.017 (eerste lokaal links als je binnenkomt via de hoofdingang/trabla).

Op de agenda staat zoals gewoonlijk de doorstroom vanuit de GSR en onderwijsevaluatiecommissie en we blikken vooruit op de volgende faculteitsraad. Verder bespreken we een visietekst van de studiebegeleiding, blok@blandijn, de ethische code en lesopnames. Indien er nog andere onderwerpen zijn die je als stuver of student wil opbrengen, mag je dit steeds laten weten via onze pagina of via stuart@ugent.be.

De verslagen van onze vorige vergaderingen vind je terug op onze website stuart.ugent.be bij intranet > verslagen (login vereist via je UGent account).

Tot maandag!