StuArt 11 February 2019

Beste stuvers en studenten

Op maandag 18 februari komt StuArt samen voor de eerste algemene vergadering van het tweede semester. De AV zal doorgaan in lokaal 100.017 (eerste lokaal links als je binnenkomt via de hoofdingang/trabla).

Eerst en vooral bespreken we het ontslag van onze voorzitter en de openstelling van deze functie. Vervolgens bekijken we de mogelijkheden voor een samenkomstmoment voor de OC-stuvers en we sluiten af met de klimaatdiscussie en de rol van StuArt daarbinnen. Indien er nog andere onderwerpen zijn die je als stuver of student wil opbrengen, mag je dit steeds laten weten via onze pagina of via stuart@ugent.be.

De verslagen van onze vorige vergaderingen vind je terug op onze website stuart.ugent.be bij intranet > verslagen (login vereist via je UGent account).

Tot maandag!